Monográfico da revista Don Galán: "El teatro fuera del teatro. De la neo-vanguardia a los nuevos formatos"
Presentouse este martes en Madrid o número 7 da revista que edita o Centro Documental Teatral (CDT) cun monográfico con contribucións do proxecto de investigación da USC "PERFORMA. El teatro fuera del teatro. Performatividades contemporáneas en la era digital (FFI2015-63746-P) (2016-2019)"
Abre este monográfico unha introdución de Anxo Abuín e Cristina Oñoro Otero, dando paso aos seguintes artigos: "Teatro de calle (1960-2017)", por Mercè Saumell; "La fábula y la técnica: un acercamiento intermedial al lenguaje furero", por Emmanuelle Garnier; "Ocupación teatral del espacio público", por Eduardo Pérez-Rasilla; "Caminando por la ciudad: acciones e intervenciones en el espacio urbano. Del tren de John Cage a las Cheverografías", por Anxo Abuin e Cristina Oñoro Otero; "Teatro 'relacional'. O cuando el teatro agudiza la elocuencia del espectador", por Isabelle Reck; "Nuevos formatos teatrales. Microteatro y teatro en serie, abriendo caminos", por Luis López de Arriba Escribano; "Del teatro digital al teatro posdigital", por Ángeles Grande Rosales; "El lugar del espectador en las prácticas site-specific en la escena actual", por Mónica Molanes Rial.
Don Galán, revista de investigación sobre artes escénicas editada polo Centro de Documentación Teatral, pretende abrir novas vías de interpretación sobre a escena española dos séculos XX e XXI mostrando documentación inédita ou pouco coñecida de moi diversa tipoloxía e que en moitos casos consérvase entre os fondos do propio CDT: desde os programas de man da representación ata a súa gravación audiovisual, pasando polos recortes de prensa, fotografías, fonogramas, carteis, dossieres e outros moitos tipos de documentación.
Grazas ás posibilidades de Internet, os artigos de investigación enlázanse mediante hipervínculos con estes documentos en formato dixital, de maneira que Don Galán pretende constituirse nunha revista especializada, pioneira neste sentido, onde os compoñentes audiovisuais, como convén á natureza sensorial dos espectáculos, avalen e se deriven naturalmente dos contidos escritos.
O número 7 desta revista, que inclúe o monográfico, pódese ver e descargar neste enlace.